Τρόποι Πληρωμής
- Μέσω χρέωσης της Πιστωτικής / Χρεωστική σας Κάρτας ή PayPal
- Μέσω εντολής πληρωμής από Τραπεζικό Λογαριασμό
Αποστολή & Επιστροφές
- Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας παραδώσουμε την παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Παραγγελίες που γίνονται τις εργάσιμες ημέρες πριν από τις 18:00, προσπαθούμε να στείλουμε την ίδια μέρα. Ωστόσο, δεν είναι αυτό πάντα δυνατόν. Μερικές φορές τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα και η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ισχύει αυτό με την παραγγελία σας, φυσικά θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.
- Η παράδοση γίνεται μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής. Γενικά, η παράδοση θα πραγματοποιείται την επόμενη ή μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα μεταξύ 9:00 και 21:00. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη στιγμή της παράδοσης.
- Χρεώσεις εντός Ελλάδος
- Χρεώσεις πρός Κύπρο
- Λοιπές αποστολές εντός EU, Ελβετίας, Τουρκίας, Βόρειας Μακεδονίας, Ισραήλ, οι χρεώσεις είναι διαθέσιμες στην σελίδα Ολοκλήρωση Παραγγελίας βάζοντας την Χώρα προορισμού.
- Ναι, η οικονομική αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 40 € για παραγγελίες εντός Ελλάδος
Διαδικασία αποστολής
Η διαδικασία αποστολής στο vanesis.gr γίνεται με τα ακόλουθα βήματα: 1 Η παραγγελία σας συλλέγεται στην αποθήκη μας 2 Η παραγγελία σας τοποθετείται και συσκευάζεται καλά 3 Η παραγγελία σας θα παραληφθεί από τον ταχυμεταφορέα μας 4α Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στην καθορισμένη διεύθυνση αποστολής σας 4β Η παραγγελία σας θα παραδοθεί στο σημείο εξυπηρέτησής σας. Σημείωση! Πρέπει να ταυτοποιηθείται. Ελέγξτε αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας, εάν είναι άθικτη και ολοκληρωμένη. Εάν δεν ισχύει αυτό, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για να το αναφέρετε.Δεν έχω λάβει απόδειξη αποστολής
Είναι πιθανό το φίλτρο ανεπιθύμητων μηνυμάτων σας να είναι ενεργό και να φιλτράρει την απόδειξη αποστολής μας. Σας συνιστούμε να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του φίλτρου ανεπιθύμητων μηνυμάτων και, εάν είναι απαραίτητο, να τις προσαρμόσετε. Επίσης, ελέγξτε αν έχετε εισαγάγει τη σωστή διεύθυνση email.Λείπουν Προϊόντα
Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει ένα ή περισσότερα αντικείμενα, αλλά δεν τα έχετε λάβει, επικοινωνήστε μαζί μας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.Λάβατε λάθος προϊόντα
Σε περίπτωση που έχετε λάβει ένα ή περισσότερα αντικείμενα που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.Επιστροφές
- Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών (προθεσμία υπαναχώρησης).
- Η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης ή ένας τρίτος, ο οποίος μπορεί να μην είναι ταχυμεταφορέας αλλά μπορεί να έχει ανατεθεί από τον πελάτη, αποκτά τα προϊόντα στην κατοχή του. Σε περίπτωση παραγγελίας διαφορετικών ειδών που πρέπει να παραδοθούν χωριστά, 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης ή ένας τρίτος που μπορεί να είναι ταχυμεταφορέας αλλά μπορεί να ανατεθεί από τον πελάτη, παραλαμβάνει τα προϊόντα στην κατοχή του.
- Για να μπορέσει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει τη VANESI’S για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση με ρητή δήλωση (μέσω της φόρμας υπαναχώρησης (1) ταχυδρομικά ή email: hello@vanesis.gr) . Για το σκοπό αυτό πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο ανάκλησης. Εάν ο πελάτης αποφασίσει να υπαναχωρήσει, η VANEISI’S θα του αποστείλει βεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης (ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά).
- Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία ακύρωσης, αρκεί ο πελάτης να στείλει τη δήλωση ακύρωσης πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
- Εάν ο πελάτης υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, όλες οι πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει υπέρ της VANESI’S θα του επιστραφούν εντός 14 ημερών από τη στιγμή που η VANESI’S ενημερωθεί για τη δήλωση υπαναχώρησης (εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής και των χρεώσεων για ελάχιστες ποσότητες παραγγελίας). Αυτές οι επιστροφές χρημάτων θα γίνονται με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την παραγγελία του, εκτός εάν ρητά αναφέρεται διαφορετικά. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ανασταλεί έως ότου παραληφθούν τα επιστρεφόμενα αγαθά ή ο πελάτης επιβεβαιώσει ότι τα αγαθά έχουν επιστραφεί.
- Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα εμπορεύματα στη VANESI’S. Αυτό πρέπει να γίνει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση εντός 14 ημερών από την αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης και μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από την VANESI’S. Η περίοδος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν ο πελάτης έχει στείλει τα αγαθά πριν από τη λήξη των 14 ημερών. Τα άμεσα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τυχόν απόσβεση των αγαθών λόγω χειρισμού, εάν αυτό υπερβαίνει τα απαραίτητα για τον καθορισμό των χαρακτηριστικών, της φύσης και της φύσης των προϊόντων.
- Ο πελάτης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης στην περίπτωση σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή υγείας και τα οποία έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση.